همسر سرکرده "داعش" کيست؟


منبع مذکور در خصوص جزئيات ربوده شدن راهبه‌هاي معلولا نوشت: گروه تروريستي جبهه النصرة وارد معلولا شده و چند راهبه سوري را ربودند که پس از آن در چارچوب توافقي با ميانجي‌گري قطر اين راهبه‌ها را در ازاي مقادير زيادي پول و نيز آزادي بيش از 150 تن از مخالفان دمشق از جمله چندين زن، به لبنان تحويل دادند. رئيس سازمان اطلاعات قطر شخصا براي اين معامله ميانجيگري کرد.

بنا بر اين گزارش: هيچ کس از شخصيت‌ سجي الديلمي اطلاعاتي نداشت تا اينکه تقريبا سه ماه پس از تبادل راهبه‌هاي معلولا شخصيت وي آشکار شد و يکي از اعضاي النصره اعلام کرد که جبهه النصره وي را آزاد کرده و منزلي براي وي و فرزندانش در خارج از منطقه فراهم آورد.

به گزارش الوسط، پيش از اين عضو النصره، ابوعزام المهاجر يکي ديگر از رهبران جبهه النصرة که مسئول تبادل راهبه‌هاي معلولا بوده است در صفحه شخصي خود در پايگاه‌هاي اجتماعي توييتر خطاب به اعضاي داعش گفته بود: برادرانم اگر مي‌دانستي که چه کسي اين معامله را انجام داد کمي مي‌گريستيد و مدت‌ها مي‌خنديديد. که در ابتدا منظور اين سخنان المهاجر براي کسي مفهوم نبود و بعدها منظور وي مشخص شد.

اسم سجي الدليمي خيلي هم ناشناخته نيست طوري که روزنامه السفير لبنان نيز مارس گذشته گزارشي تحت عنوان "معماي سجي الدليمي و معامله راهبه‌ها" را منتشر کرده بود.

در گزارش السفير آمده است که سجي دوبار ازدواج کرده و شوهر اول وي از عراق بوده و شوهر دوم وي يک تروريست ليبيايي در منطقه يبرود بوده است.

به گزارش السفير با اينکه سجي الدليمي که از منطقه الدليم عراق است شغل آرايشگري و خياطي در استان الانبار و بغداد را برعهده داشته اما از طريق همسر اول خود يعني "فلاح اسماعيل جاسم" با گروه‌هاي تروريستي آشنا شد و از آن شغل دست کشيد.

وي دختر بزرگ حميد ابراهيم الدليمي است و پدرش يکي از اميران داعش در سوريه بود که در عمليات نظامي ارتش سوريه در منطقه عطيه در 30 سپتامبر گذشته کشته شد.

در ميان خانواده الدليمي، دعاء خواهر سجي معروف است چرا که وي اولين عامل انتحاري زن بود که در سال 2008 خود را در ميان کردها در اربيل و بخاطر گرفتن انتقام شوهرش که به دست "جيش الاسلام" کشته شده بود منفجر کرد اما تلاش وي ناکام ماند. عمرالدليمي، برادر وي نيز رهبري يک گروه وابسته به داعش در القلمون سوريه را برعهده دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سیاسی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393برچسب:, | 11:7 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.